با حضور استاندار اصفهان؛ نخستین فرهنگسرای نطنز افتتاح شد


پس از 20 سال متروکه بودن فرهنگسراي نطنز، بالاخره مجموعه فرهنگي شهرستان نطنز توسط استاندار اصفهان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، بعد از ظهر امروز سالن سينما و مجموعه فرهنگي شهرستان نطنز پس از 20 سال متروکه بودن توسط استاندار اصفهان به بهره‌برداري رسيد.
مدير اجرايي پروژه فرهنگسراي نطنز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد اهداف اجرايي و جزييات پروژه فرهنگسراي نطنز بيان داشت: فرهنگسراها و مکان‌هاي فرهنگي همچون سينما در راستاي بالا بردن سطح دانش اقشار جامعه و پر کردن اوقات فراغت نقش بسزايي را ايفا مي‌کند.
محسن صحرانورد افزود: شهرستان نطنز تاکنون از وجود فرهنگسرا و سينما بي‌بهره بوده است که در سال جديد و به همت شهرداري اين شهرستان اين امکان ميسر شد و شهرستان 44 هزار نفري نطنز مجهز به سالن سينما و فرهنگسرا شد.
وي تصريح کرد: اين فرهنگسرا ارديبهشت ماه آغاز به کار خواهد کرد و اين مجموعه داراي قسمت‌هاي مختلفي همچون سالن سينما چند منظوره، فضاي انتظار و نشيمن، محل نگهداري کودکان، عناصر خدمات عمومي مانند باجه‌هاي تلفن و اينترنت، عناصر دسترسي عمودي مانند رمپ، پله و آسانسور غرفه‌هاي فروش محصولات فرهنگي و هنري، اتاق کنفرانس، آمفي تئاتر، کتابخانه، گالري نمايش آثار هنري، کلاس‌ها و آتليه‌هاي آموزشي شامل نقاشي، معماري، طراحي، عکاسي مجسمه‌سازي، خوشنويسي و لابراتوار زبان، واحد سمعي، بصري و سايت رايانه و کافي‌شاپ است.
وي در پايان براي افتتاح پروژه‌هاي جديد فرهنگي در شهرستان نطنز اظهار اميدواري کرد و گفت: شهرستان نطنز با توجه به جمعيت و شهرهاي وابسته به خود به اماکن فرهنگي بيشتري نيازمند است و بايد پروژه‌هاي جديد در نظر گرفته شده با فاصله اندکي از پروژه‌هاي پيشين به بهره‌برداري برسد.

0 : توضیحات:

ارسال یک نظر