آغاز به کار سایت دهستان برزرود

برزرود

سايت برزرود بعد از ماهها انتظار به سرانجام رسيد.

معرفي بخش هاي سايت برزرود:

1.خانه : که در آن آخرين مطالبي که در سايت قرار گرفته مشاهده مي کنيد.

2.روستاهاي برزرود: شامل روستاهاي رودخانه برزرود مي باشد، براي مطالب هر روستا از وبلاگ ها و وب سايت هاي مربوط به آن روستا در اينترنت استفاده شده است . هر مطلب ديگري که دوستان علاقمند هستند که در بخش روستاي آنها درج شود مي توانند از طريق بخش ارتباط با ما در سايت با مديريت سايت ارتباط برقرار کنند و مطالب را در اختيار سايت قرار دهند.

3.اخبار: مي توانيد آخرين اخبار مربوط به برزرود را در اين بخش دنبال کنيد، براي ارسال اخبار خود از بخش ارتباط با ما استفاده نماييد و اخبار خود را براي ما ارسال نماييد.

4.گالري: در اين بخش عکس‌ها، صداها و فيلم هاي مربوط به روستاي برز قرار دارد.

5.معرفي برز : اين بخش به معرفي روستاي برز از جنبه هاي متفاوت مي پردازد، در اين بخش سعي شده است روستاي برز براي افرادي که اهل برز نيستند به طور کامل معرفي شود.

6.برز نامه : اين بخش مربوط به مسايل و اهالي خود برز مي باشد مانند محله ها، جوب بندي و ... و قصد اين بخش آشنا نمودن نسل جوان با اين مسايل و حفظ آنها براي نسل هاي بعد مي باشد.

7.فرهنگ واژگان : در اين بخش لغت هاي مورد استفاده در روستاي برز قرار دارد هدف از اين بخش جمع آوري لغتهاي برزي که به مرور زمان از بين خواهد رفت.

8.ميون ده : اين بخش همان طور که از اسمش پيداست محل تعامل اعضاي سايت با يکديگر است، اعضا مي توانند در اين بخش مطالب خودشان را قرار دهند و از نظرات بقيه دوستان استفاده کنند.

9.ثبت نام : در اين بخش افراد مي توانند فرم عضويت را پر کرده و عضو سايت برزرود شوند، در حال حاضر تمامي بخشهاي سايت براي تمامي افراد قابل رويت است، اما در آينده اي نزديک براي دسترسي به بعضي از قسمت هاي سايت عضو بودن در سايت لازم مي باشد.
يکي ديگر از اهداف ثبت نام شناسايي افراد و توانايي هاي آنها مي باشد، بنابراين سعي کنيد بخش هاي مربوط به ثبت نام را بطور کامل پر نماييد

10.ارتباط با ما : اين بخش محل ارتباط افراد با مديريت سايت مي باشد، افراد براي ارسال نظرات، پيشنهادات و انتقادات و ... ميتوانند از اين قسمت استفاده نمايند. حتما ايميل يا تلفن خود را درج کنيد تا مدير سايت بتواند با شما تماس برقرار کند.

0 : توضیحات:

ارسال یک نظر