ویونا هتل ابیانه

 هتل ابیانه

مقدمات احداث ويونا هتل ابيانه: روستاي تاريخي ابيانه(نام محلي روستاي ابيانه ويونا مي باشد) در ايام مختلف سال پذيراي بازديدکنندگان و   جهانگردان از نقاط مختلف جهان ميباشد که با توجه به کمبودهاي موجود در هتل " ابيانه -ويونا " هتل ابيانه خدمات گردشگري  در اين روستاي تاريخي انديشه  احداث يک هتل با امکانات مختلف در اين روستا در سال 84 بوجود آمد که با پيگيريهاي مستمر در سال86 مجوزهاي لازم از سازمانها و ارگانهاي ذيربط اخذ گرديد.

عمليات احداث ويونا هتل ابيانه در اواخر سال 86 در محله پايين روستاي ابيانه در زميني به مساحت 5000 متر مربع با زيربناي 3500 مترمربع با چشم اندازي زيبا از باغها و زمينهاي کشاورزي روستا آغاز گرديد.

 هتل ابیانه

بناي ويونا هتل ابيانه با اقتباس از معماري سنتي روستاي ابيانه بصورت پلکاني در 4 طبقه طراحي گرديده است که شامل 30 اتاق و سوئيت، رستوران، فروشگاه صنايع دستي، پارکينگ، فضاي بازي کودکان، سرويس بهداشتي عمومي، فضاي سبز و ... مي باشد.

طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته تکميل و افتتاح کامل ويونا هتل در روستاي ابيانه تا پايان سال 89 به انجام خواهد رسيد، در حال حاضر رستوران سنتي و چايخانه ويونا هتل ابيانه با غذاهاي  سنتي و مناظر زيباي باغ و دشتهاي روستاي ابيانه و همچنين  فروشگاه صنايع دستي  آماده ارائه خدمات به گردشگران محترم ميباشد.

منبع :  سایت هتل ویونا

0 : توضیحات:

ارسال یک نظر