سایت برزرود

برزرود

با توجه به گسترش شهر نشینی و خالی شدن روستاها از سکنه و پيشرفت روز افزون اينترنت ، روستاهای زيادي به منظور ایجاد رابطه و حفظ انسجام  بین اهالی خود در دهکده جهانی به معرفي خود پرداخته اند، بدین منظور چندی از مهندسین و متخصصین روستای برز برآن شدند تا با ایجاد وب سایت برزرود این خلع ارتباطی را از میان بردارند.
اهداف و انگیزه های اصلی که موجب ایجاد این سایت گردید:

•    معرفی و شناساندن دهستان برزرود و ايجاد ارتباط و تعامل بيشتر بين اهالي روستاي برز
•    آشنا نمودن نسل جدید با سابقه فرهنگی، تاریخی روستای پدران و نیاکان خود
•    جمع آوردی اسناد (لغات مستعمل و عکس ها و اسناد  قدیمی که خود گویای گذشته و فرهنگ آن منطقه می باشد)
•    ایجاد محلی مجازی برای ارتباط سریعتر و بهتر جهت پخش اخبار و مسایل مربوط به روستا

معرفی بخش های سایت:

1.    خانه : که در آن آخرین مطالبی که در سایت قرار گرفته مشاهده می کنید.
2.    روستاهای برزرود: شامل روستاهای دهستان برزرود می باشد. دهستان برزود شامل 12 روستا می باشد.
3.    اخبار: می توانید آخرین اخبار مربوط به برزرود را در این بخش دنبال کنید، برای ارسال اخبار خود از بخش ارتباط با ما استفاده نمایید و اخبار خود را برای ما ارسال نمایید.
4.    گالری: در این بخش عکس‌ها، صداها و فیلم های مربوط به روستای برز قرار دارد.
5.    معرفی برز : این بخش به معرفی روستای برز از جنبه های متفاوت می پردازد، در این بخش سعی شده است روستای برز برای افرادی که اهل برز نیستند به طور کامل معرفی شود.
6.    برز نامه : این بخش مربوط به مسایل و اهالی خود برز می باشد مانند محله ها، جوب بندی و ... و قصد این بخش آشنا نمودن نسل جوان با این مسایل و حفظ آنها برای نسل های بعد می باشد.
7.     فرهنگ واژگان : در این بخش لغت های مورد استفاده در روستای برز قرار دارد هدف از این بخش جمع آوری واژگان برزی که به مرور زمان از بین خواهد رفت.
8.    میون ده : این بخش همان طور که از اسمش پیداست محل تعامل اعضای سایت با یکدیگر است، اعضا می توانند در این بخش مطالب خودشان را قرار دهند و از نظرات بقیه دوستان استفاده کنند.
9.    ثبت نام : در این بخش افراد می توانند فرم عضویت را پر کرده و به صورت رایگان عضو سایت برزرود شوند، یکی از اهداف ثبت نام شناسایی افراد و توانایی های آنها می باشد، بنابراین سعی کنید بخش های مربوط به ثبت نام را بطور کامل پر نمایید
10.    ارتباط با ما : این بخش محل ارتباط افراد با مدیریت سایت می باشد، افراد برای ارسال نظرات، پیشنهادات و انتقادات و ... میتوانند از این قسمت استفاده نمایند. حتما ایمیل یا تلفن خود را درج کنید تا مدیر سایت بتواند با شما تماس برقرار کند.

راه های تعامل اعضا با سایت :

در طراحی سایت سعی شده است تا سایت فقط محلی برای دادن اطلاعات نباشد بلکه اعضا بتوانند در آن تعامل داشته باشند، در همین راستا بخش "میون ده" در سایت در نظر گرفته شده تا اعضا محلی را برای نوشتن مطالب خود داشته باشند و بتوانند با سایر اعضا ارتباط برقرار کنند
دومین راه تعامل نوشتن نظرات برای مطالب و تصاویر و ... می باشد، از این طریق سایر اعضا می توانند از نظرات و توضیحات شما استفاده کنند. سومین راه از طریق بخش "ارتباط با ما" و ایمیل وب سایت barzrood@gmail.com  است که از آن طریق می توانید مطالب خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام شما در سایت درج شود.

این سایت در صورتی به اهداف خود دست پیدا می کند که دوستان و هم ولایتی ها آن را سایت خود بدانند و برای پربارشدن سایت تلاش نمایند.

0 : توضیحات:

ارسال یک نظر