محل برگزاری آزمون سراسری سال90 از کاشان به نطنز انتقال یافت

سازمان سنجش

سازمان سنجش آموزش کشور با توجه به کاهش 13000 نفری داوطلبان شرکت در آزمون سال جاری در استان اصفهان اقدام به تجمیع تعدادی از حوزه های برگزاری آزمون نموده بود که بر اساس آن مقرر بود که آزمون شهرستان نطنز در کاشان برگزار شود .

مسئول روابط عمومی فرمانداری نطنز در این خصوص گفت : بلافاصله پس از دریافت این خبر و با توجه به مشکلات عدیده ای که این مسئله ایجاد می کرد طی مکاتبه ای با معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور و بیان مسایل و مشکلات اجتماعی درخواست تجدید نظر در خصوص موضوع شد و با پیگیری مستمر فرمانداری و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی سازمان سنجش طی نامه ای تعیین شهرستان نطنز به عنوان حوزه امتحانی آزمون سراسری را اعلام و دانشگاه پیام نور نطنز را به عنوان مجری آزمون معرفی نمود .

متاسفانه پیگیری بعمل آمده برای برگزاری همزمان آزمون در بادرود با توجه به سیاست های سازمان سنجش آموزش کشور به نتیجه نرسید .

وی در پایان اضافه کرد : بیش از 800 نفر در سال جاری متقاضی شرکت در آزمون سراسری هستند .

آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی با 104 نفر در صبح روز پنج شنبه و هنر با 40 داوطلب عصر روز پنج شنبه مورخ 9/4/90 ، آزمون علوم تجربی با 240 داوطلب صبح روز جمعه و زبانهای خارجی با 93 داوطلب عصر جمعه مورخ 10/4/90 ، علوم انسانی با 341 داوطلب صبح روز شنبه مورخ 11/4/90 در دانشگاه پیام نور نطنز برگزار خواهد شد .

همچنین کارت ورود به جلسه به همراه دفترچه راهنمای شرکت در آزمون از روز یک شنبه 5/4/90 تا چهارشنبه 8/4/90 بر روی سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار داده می شود .

منبع: وبلاگ نطنز

0 : توضیحات:

ارسال یک نظر